Hoe verloopt de bestelprocedure voor bedrukte pennen?

  1. U beslist welke pen u wilt, en kiest de optie voor kleur of kleurcombinatie, het aantal pennen en de bedrukking.
  2. U voegt artwork toe via ‘add logo’ om te zien of de opdruk past op het drukvlak. Het artwork om te kunnen zien of uw logo past. moet een JPG of een PNG bestand zijn. Een AI/EPS /PDF is helaas niet toonbaar via de ADD-logo stap maar die bestanden zijn weer wél nodig als we de artikelen daadwerkelijk gaan bedrukken.
    Deze stap kan ook overgeslagen worden.
  3. Met Add to cart, voegt u de gekozen artikelen toe aan uw bestelling.
  4. Als u inderdaad wilt bestellen, klikt u op ‘checkout’
  5. Vul alle velden in ( naam en adres gegevens e.d.)
  6. U ontvangt een automatische ontvangstbevestiging.
  7. Onze customer service neemt contact met u op om alle facetten van de order door te nemen. In deze fase kan alles nog aangepast worden, zowel model als kleur als opdruk etc. Nog niets staat definitief vast.
  8. Als u nog geen artwork heeft ingezonden of het artwork moet gewijzigd worden, neemt u dat met de customer service door.
  9. U ontvangt een digitale drukproef met daarop het artikel in de juiste kleur met uw logo exact uitgemeten op het artikel getoond.
  10. Na uw akkoord op de digitale drukproef, gaat de order in productie. Na uw akkoord zijn geen wijzigingen meer mogelijk.
  11. Uw order geproduceerd en zo snel mogelijk bij u bezorgd.

Heeft u vragen?

Ondervindt u problemen bij de bestelprocedure of wilt u liever persoonlijk geholpen worden? Bel ons op 085-7920071 of vul het contactformulier in. Wij raden u ook aan om de informatie onder FAQ te lezen, daar vindt u meer informatie over de digitale drukproef en over betalingen, leveringen, annuleren, bewerkingen en levertijden.